My photo
Live my very own life with the fated ones :) ♥

Monday 8 August 2011

Yet, another article`

如果有一天、

我变得更冷漠了、

请记得、我曾经要人陪的时候你都只说忙...



如果有一天、

我变得目中无人了、

请记得、曾经也没有人把我放在心里...



如果有一天、

我不再在乎你了、

请记得、曾经也没人听过我的心事 ...



如果有一天、

我不再对你笑了、

请记得、

你曾经也没有问我过的快不快乐....


What will you do when the day im not living in this universe anymore??

No comments:

Post a Comment